All stars & snabba omställningar.

För att knyta ihop säcken och lämna Em 2008 bakom mig så
tänkte jag presentera min Em-elva och det lag jag hoppas att
Sverige ställer på benen i matchen mot Frankrike och sedemera
Albanien.

Fotbollskröninkan Allstars Euro 2008......

                                  Casillas

Ramos          Puyol             Pepe              Zhirkov

          Sneijder          Senna            Xavi        

              Arsjavin                        Podolski
                
                                    Villa


Förhoppning om Sveriges Vm-kval lag.......

                                Isaksson

Stoor           Mellberg          Maestorovic         Edman

                               Linderoth
            Svensson                      Källström

   Elmander                                            Willhelmsson

                               Ibrahimovic


Det finns säkert mycket tankar, ideer och förslag att komma med
så bidra gärna i diskutionen och lämna era egna förslag.

Så, då var det färdigt för den här gången och skall man snacka om
snabba omställningar så ta den här: Em i söndags, allsvenskan idag.




Då drar det igång igen.....



Kommentarer
Postat av: JL

Allsvenskan bytte logga för ett bra tag sen...

2008-07-08 @ 20:24:16
Postat av: Patrik

fullt medveten om det. blev ombedd att inte använda den och därför fick jag nöja mig med den gamla.

2008-07-09 @ 15:04:18
Postat av: Torres

Riktigt bra blogg! Men vad tror du om denna VM-kvaluppställning?



Isaksson

Backar: Stoor, P.Larsson (halmstad FCK) Bjärsmyr, Safari.

Mittfält: Larsson, Rasmus Lindgren, Ishisaki, Wilhelmsson.

Forward: Berg och Zlatan

Forza Blåvitt och alla dess ungdomar hälsningar söder kisen;-)

2008-07-25 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0