Första segern & första inlägget

Kan man få en bättre start?
En seger med två spelmål att skriva om i sitt första inlägg. Kort och gott, nej!

När jag vaknade i morse var luftern lite friskare, frukosten lite
godare och livet så skönt som det bara kan vara.

Sverige tog tre tuffa poäng i en premiärmatch. Det har hänt
förut men inte allt för ofta. Jag har varit sååååå orolig
för den här matchen. Kändes på förhand som att vi skulle
få vara det lag som skulle få föra matchen och det
är som bekant inte en av dom bästa grenarna för vårt landslag.
Inte hade jag ränkat med ett grekland som såg
ut som dom legat på beachen och jäst innan matchen. Det var
bara dom svarta speedos badbyxorna
som saknades. 

Nu hoppas jag att man sparar Zlatan mot Spanien och ställer
upp med Henke på topp och, hör och häpna,Kim som släpande.
Kompletera med Elmander på högeryttern så tror jag vi har
ett vinnande koncept. Så vitt jag vet har inte helvetet fryst så jag
är säker på att något liknande kommer inte att hända. Kanske mer
realististkt att tro på Elmander på topp och Henke som släpande.
Vi kommer ha tre små snabba juggaderos (inte korrekt stavat) på mitten
att hålla koll på. Vågar man tro på ett kryss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0