Återhämtning...

Efter ett par fantastiska kvartfinaler kan jag inte ens komma ihåg
hur det såg ut i matchen dagen innan den första. Holland vaknade
ur drömmen men både Ryssland och Turkiet drömmer vidare.


Det Ryssland har gjort kanske säger mer om vårt konservativa sätt
att se fotbollsvärlden än vad det säger om deras prestation.
Vad skall man då säga om Turkiet? Nyp mig i armen, släng in mig i
duschen, det som har hänt skall bara inte kunna hända och just när
jag tänker att nu är Tyskland i en final igen, så vet i fan. Men nu skall
det inte gå längre. Med alla skador, avstängningar och Tyskland i en
semi så blir det tack och hej.

Men som sagt, vet i fan, och skulle dom lyckas slå tyskarna är
jag den förste att bänka mig på söndag med en fez på huvudet och en
döner i handen.


Mitt tips trots allt är en final mellan Tysklan och Spanien.


Söndagshatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0