Prestige ...

Inter vs Juve. Zlatan vs Del Piero.

När jag läser "inför matchen artiklar" känns det andra
mötet av dom två som det hetaste. Hur det nu går till?

Själv har jag inte tid med att skriva krönikor eller inlägg
under helgen. Må....ste....ti....tta!!!

Just därför kommer du som besöker denna enkla blogg
med jämna mellanrum märka att det står relativt still under
helgerna.

Jag kommer under dom tio näst kommande veckorna börja
med att lista dom, som jag anser, tio bästa spelarna någonsin.
Det kommer redovisas ihop med lite kuriosa och klipp. Så håll
utkik.

Till slut kan jag rekomendera för er som inte har Canal+ att
matchen Inter - Juve streamas gratis på bet365.

Vi hörs på måndag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Kul att du är tillbaka. Ser fram emot din top tio-lista...

2008-11-25 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0